2018. augusztus 16., csütörtök

Kiderült igény van még a világban olyan lányokra is, akiknek „a lelkük is érdekes"




Bevallom kissé el voltam már keseredve. Nézegettem az Instagram-ot és gondoltam: kész vége, itt labdába sem rúghatsz, ha nem dobod le az összes ruhád és nem vagy hajlandó bikiniben vonaglani a képeken.

Ne is álmodj követőkről, az Instán a test az úr. Ha van jó tested és még hajlandó is vagy levetkőzni, akkor lesznek követőid, ha nem, jobb ha elfelejted az egészet.

Ennek ellenére mégsem akartam behódolni ennek a trendnek. Igazából utálom a trendeket, mert mit csinál? Tucat lányokat. Nézd meg, mindnek ugyanolyan a teste, mindnek két kis feltöltött szilikon labda cicije, dús melírozott és festett hosszú beszárított műhaja, természetesen műszempillák, szoláriumbarna bőr, és ha nem lenne elég telt az ajkad vagy feszes arckontúrod dr. Krasznai sztár plasztikai sebész egy pár tűszúrással megoldja.

Ja, és ezen a nyáron az ilyen és olyan napszemüveg a menő, szóval minden lány csak abban a formájú napszemüvegben pózol és az ilyen és olyan ruha, táska, cipő a menő. Szóval a lányok felveszik az egyenruhát és azon versenyeznek ki tudja kitekerni a testét jobban egy jól sikerült fotóért vagy ki használ jobb filtereket, amivel majd 30%-kal nő a követői száma. Persze, hogy a fotóhoz kéne két értelmes mondatot is írni, nos az már feladja a leckét. Odaírom: Honoluluban vagyok és három emoji. Itt kifújt az intellektualitás.  

És olvastam a kommenteketet ezek alatt a fotók alatt, és két kategóriát tudtam elkülöníteni: de jó a ruhád, cipőd, táskád hol vetted? Illetve a másik, valami kamu profillal rendelkező csávó szívecske és rózsa emoji tömkelege, jobb esetben még két szóban összefoglalva, de persze udvariasan, hogy mennyire, de mennyire megd@gnálak.

Ha pedig egy férfi pózerkedik az Instán és nem közvetít semmi értéket, attól meg a falat vakarom. Istenem!! Te férfi vagy, a faj erősebbik és racionálisabb képviselője. Biztos vagyok benne, hogy több értéket tudsz ehhez a világhoz hozzáadni, mint a divatos fotóid!!!

Szóval ezek után a megfigyelések után gondoltam magamban: hogy fogok itt én labdába rúgni? A ruháim nem vagyok hajlandó ledobni, póthajam, műszempillám nem lesz és engem Dr. Krasznai messzire kerüljön el a kis szuricskáival is. Emellett utálom, ha valami divatos és ezért azt kell hordani, mint valami egyenruhát, és kiráz a hideg attól is, ha vadidegen férfiak csorgatják a nyálukat a testemre.

Mindegy, azért megpróbálkozok a jól bevált módszerrel, ami eddig is működött nekem: magamat adom és kész.
És igen, kirakatam egy-egy jobban sikerült képet magamról, de igyekeztem gondolataim is leírni, mert vannak. És ami pár napja elkezdett visszafelé jönni, az nagyon kedves. Kapok leveleket lányoktól, hogy mennyire érdekes vagyok és milyen különleges dolgokat képviselek és kapok leveleket fiúktól is. Nem randizni hívnak, nem nyomulnak. Csak elmondják, hogy milyen jó, hogy vannak ilyen lányok is, akiknek nem csak a teste érdekes, hanem a lelke is.

Látom vagyunk akkor egy páran, akik megcsömörlöttünk ettől a műanyag kirakat világtól. És lehet nem követnek milliók vagy százezrek minket, mert a fotóink nem átlagosak és vannak értelmes gondolataink, és lehet mi vagyunk most a kisebbség, de szívesebben tartozom ehhez a kisebbséghez, mint leszek „guminő” százezer követőért cserébe.

És ha lehetek idealisztikus és optimista, akkor talán egy nap meg is fordul majd ez, és lehet, hogy kinevetsz, de azt hiszem még változtatni is tudunk ezen, ha folyatjuk, hogy kreatívan és intelligensen kommunikálunk.

Szóval köszönöm alássan, de maradok önmagam, és ezt az írásom, minden kreativitással, szellemi értékekkel és intelligenciával kitűnni vágyó embernek ajánlom és üzenem: van remény. Tartsunk össze!

Boróka

Kövess be nyugodtan: Instagram 


Ha tetszett, oszd meg

Népszerű bejegyzések